عشق .......
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من محمد رضا و آدرس eashghbavafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 20596
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

عشق من محمد رضا
محمدرضا عزیزم من این وبلاگ را برای تو عزیزتر از جانم ساخته ام ای تو بهترینم همیشه عاشقتم و از خدا میخوام سلامت باشی نفسم
دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : المیرا       

عشق....

عشق از منو ونگاه تو تشکیل می شود

گاهی تمام من به تو تبدیل می شود

وقتی به داستان نگاه تو می رسم

یکباره شعر وارد تمثیل می شود

ای عابر بزرگ که با گام های تو....

از انتظار پنجره تجلیل می شود

تا کی سکوت وخلوت این کوچه های سرد

بر چشم های پنجره تحمیل می شود؟

آیا دوباره مثل همان سالهای پیش

امسال هم بدون تو تحویل می شود؟

بی شک شبی به پاسغزلهای چشم تو

بازار وزن و قافیه تعطیل می شود

آنروز هفسین اهورایی بهار

موعود! با سلام تو تکمیل می شود

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت0:31---29 شهريور 1390
راستی در خبرنامه تون عضو شدم. میشه برام از این شعر عاشقونه ها بفرستید؟
ممنون میشم


مهران
ساعت0:24---29 شهريور 1390
سلام ، وبلاگ دوست داشتنی داری.خود منم
عاشقم ولی عشقم از من بزرگتره و امیدی برای به اون رسیدن ندارم. اون هم سن شماست یعنی متولد سال 72 هست. به هر حال من که نمیتونم به اون برسم امیدوارم کسی بهش برسه که اون رو خوشحال و خوشبخت کنه. وب عاشقونتون رو خیلی دوست دارم.برای همین لینکتون کردم. شما هم دوست داشتین منو با عنوان... . ولش کن نمیخواد لینکم کنید. تا چند روز دیگه مدرسه ها باز میشه و دیگه وقتی برای به روز رسانی وبلاگم ندارم شایدم حذفش کنم نمیدونم.
وقت کردین یه سری به وبم بزنین.
راستی مادربزرگم تو بیمارستان مریضه ازتون خواهش میکنم برای شفای اون یه دعای کوچیک بکنین. البته بی زحمت!!!
ببخشید خیلی بیش از حد حرف زدم. دنبال یکی میگشتم با هاش حرف بزنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: